close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כשמגיע הזמן להיפרד מהיקר לכם מכל- שירות מצבות בכל הארץ

מערכת שורשיג תמוז, תשפא23/06/2021

בפרידה מאדם יקר יש לקבל מספר החלטות חשובות הנוגעות לקבורה. עלינו להחליט מתי לקיים את ההלוויה, באיזה בית קברות, וכמובן לבחור את נראות המצבה, סוג האבן והכיתוב

תגיות:
צילום: freepik
בבואנו להיפרד מאדם יקר עלינו לקבל מספר החלטות חשובות הנוגעות לקבורתו. עלינו להחליט מתי לקיים את ההלוויה, באיזה בית קברות, וכמובן לבחור את נראות המצבה, סוג האבן והכיתוב. נושא המצבה הוא רגיש במיוחד כי הוא הזיכרון שיישאר לנו לתמיד מהמנוח. בחלק של בחירת המצבה ישנן מספר חברות המציעות שירות מצבות בכל הארץ.

איזה שירות מצבות בכל הארץ כדאי לבחור?
כאשר אתם בוחרים שירות מטעם חברות המשווקות מצבות בכל הארץ, חשוב לבחור בחברה מקצועית ושירותית, שתלווה אתכם כראוי בשעתכם הקשה באופן שירותי ונעים, ותיתן אחריות למוצר הסופי. כשתבחרו
צילום: freepik
מצבה, תוכלו לבחור מצב שתשלב בתוכה את סיפורו האישי של הנפטר, תנציח את זכרו של הקרוב שלכם באופן שבו תראו לנכון, שיתאים לאישיותו ולאופן בו תפסתם אותו, בעיצוב אומנותי לבחירתכם. מאוד חשוב שתרגישו שיש כאן את כל הנושא של היחס האישי, מענה על שאלות, התאמה של המצבה לצרכים שלכם וכמובן גם לתקציב העומד ברשותכם. אין ספק כי מדובר באחת התקופות הכי מאתגרות בחיים שלכם ואתם מתמודדים עם המון דברים במקביל. לכן, חברה או קבלן מצבות המביע רגישות ואמפתיה הם דבר בסיסי ומאוד חשוב.

איזה סוגי מצבות יש?
מצבות קיימות במגוון סגנונות ויכולות להתאים למגוון פתרונות קבורה. אם מדובר באדם שנקבר לבדו ניתן לבחור במצבה ליחיד, אך לעיתים מדובר בזוגות שרוצים להיקבר זה לצד זה ואפילו משפחות שלמות, ואז ניתן להתאים את המצבה לקבורה. עם השנים נוצר עומס בבתי הקברות ברחבי הארץ ונמצאו פתרונות קבורה נוספים כמו קבורה בקומות (בקירות) ובקבורה מעל קבר קיים, לכן, ניתן לעצב מצבה בהתאמה אישית לפתרון הקבורה הספציפי. המצבות קיימות במגוון אבנים וחומרים מהם ניתן לבחור כדי לקבל את המראה הסופי הרצוי, בין החומרים תוכלו למצוא בזלת, סלעים, שיש תורכי, גרניט ועוד. בנוסף, תצטרכו לבחור את סגנון הכתב והצבע וכמובן את התוכן שייכתב על המצבה. שירות מצבות בכל הארץ יציע לכם ליווי משלב הבחירות העיצוביות, דרך הייצור, ההתקנה ובהמשך תחזוקה ותיקונים.

מה התהליך בבחירת מצבה?
ראשית נסו למצוא חברה מקצועית ורצינית שנותנת שירות מצבות בכל הארץ, רצוי כזו שנתנה שירות למכרים שלכם. אל תתפתו לבחור דווקא בחברה הקרובה ביותר לבית הקברות כי ישנן חברות של מצבות שנותנות שירות בכל הארץ. אתם יכולים לעשות שיחת טלפון ראשונית כדי להבין את טווח המחירים למצבה שאתם צריכים בהתאם לפתרון הקבורה הספציפי שלכם.

כמה עולה מצבה?
כפי שציינו ישנם מגוון סגנונות, גדלים וחומרים מהם ניתן לעצב מצבה, לכן טווח המחירים של מצבות הוא רחב ויכול לנוע החל מ-900 ש"ח למצבה בקומות (קיר) ועד אלפי שקלים למצבות אבן גדולות יותר. ישנה משמעות גם לכמות הטקסט שכתוב על המצבה ולרוב נהוג לתמחר כל אות בעלות נוספת.

למידע נוסף אודות שירות מצבות בכל הארץ, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה. אנו מספקים שירות התאמת מצבה על פי הצרכים שלכם, הטעם האישי שלכם וכמובן התקציב העומד ברשותכם. צלצלו ותקבלו מענה מלא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה